۰
plusresetminus
رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام در مسابقه بزرگ وبلاگی نماز، کار داوری این مسابقه از شنبه اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.
کار داوری مسابقه بزرگ وبلاگی نماز از اول اردیبهشت/ چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات در سال آینده
حجت الاسلام محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در سال آینده هم میزبان این مسابقه سراسری است، گفت: هم اکنون بیش از پنج هزار وبلاگ در این مسابقه شرکت کرده است که این رقم، نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.
وی افزود: داوری این مسابقات در دو مقطع مقدماتی و نهایی انجام می گیرد و بیش از ۶۰ داور ممتاز کشوری از استان های اصفهان، قم، مشهد و تهران به کار داوری می پردازند.
کریمی گفت: زمان اعلام نتایج این مسابقه روز هفتم خرداد امسال، است و به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه، کمک هزینه سفر حج عمره، عتبات عالیات ، مشهد مقدس و دیگر اقلام فرهنگی و مذهبی اهدا خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه از میزبانی استان برای این مسابقات در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: برای مرحله چهارم این مسابقات مجموعه فرهنگی و مذهبی شامل وبلاگ ها و دست نوشته های وبلاگ های برتر دیده شده و جوایزی هم برای تمامی شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.
وی با اشاره به استقبال بالا و رشد ۱۰۰درصدی شرکت مردم در این مسابقه کشوری گفت: این آمار نشان دهنده این است که جوانان و نوجوانانی که در فضای مجازی حضور دارند، علاقه خاصی به برنامه های معنوی اعم از نماز و قرآن دارند.
وی ادامه داد: اگر از توانمندی های این گونه برنامه های سایبری به خوبی استفاده شود، فرهنگ نماز و نماز خوانی را به نیکوترین روش می توان در جامعه نهادینه کرد.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۲:۳۶

16 Jan 2020